lördag den 29 december

Igår fick jag saker gjort, lämnade in mina skor för omklackning. Köpte busskort för nästa termin, shoppade upp mitt presentkort på 700 kr :D så idag e jag fin med klänning =)
Är hemma en stund nu, ska skjutsa mamma till en vän, så då får jag låna bilen! WOHO =D
sen ska jag till marcus å se på när han snickrar lite =P
Sen ska man handla lite mat, jag å marcus bor nu hemma hos Lina, för hon å hennes familj är i Österrike, så då e vi kattvakt.
Det är väldigt skönt att få ha något eget ett tag, det är ju ändå 2 veckor.
Den här vinter har inte varit bra, ingen snö så långt ögat når... bara regn å burr!
Man får hoppas att sommaren blir bättre !
För efter sommaren blire nog mer regn, för då reser jag och Karin till England, för att jobba som au pair i tio månader =) det ska bli spännande, kul, läskigt, lite jobbigt och lärorikt ;)
Men nu måste jag rusa!
pusss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback