måndag 5 mars -

Hellå... Det har inte hänt så mycket. Det har varit lov och jag var sjuk i stort sätt hela lovet.
Jag har slutat bita på naglarna, så nu är dom fina och långa :) haha
lucky me!
Jag och Marcus har varit tillsammans i fyra och en halv månad.
På påsklovet så fyller en kompis till mamma 50 år. Så hon har bjudit sina vänner till, bland annat mamma och då ska även jag och Marcus följa med, Blattniksele, det ligger i Sorsele. Om det säger nån något... hahha ligger rätt långt upp i Sverige. Det ska bli jättemysigt, vi kommer att åka snöskoter, långfärdsskidor, och vanliga skidor...
Dessutom ska vi åka bil upp, och jag ska köra :D
Jag håller ju på å övningskör nu, har haft tre körlektioner (med trafikskola), jag har 17 lektioner kvar. Tänkte ta körkort till sommaren :)
Wiho!

Nu får det räcka för den här gången!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback