Äntligen Fredag!

Heej, nu e det äntligen fredag, och jag har precis fått betalt =D
Ser fram emot imorgon som en galning, det är ju aupair mötet som jag nämnt nu ett hundratal gånger :D:D
Jag hoppas också att Nina ringer mig idag och att hon kan träffa mig imorgon =) Vore så superkul!!
Nu sitter jag här och försöker fixa lite saker på datorn, allt har typ slängt sig självt :S Så nu håller jag på å försöker fixa... det är inte det lättaste kan ju säga.. haha
Men i morse lyckades jag faktiskt själv ladda ner ett lagligt office-paket =D Så nu kan jag äntligen se filer som folk skickar till mig.. Så jag är väldigt stolt över mig själv för att jag klarade det utan att få hjälp av Kim, haha! Kan själv =D =P
yeah yeah wow wow! Snart börjar jag jobba igen.. Den här dagen har gått ganska fort.
Ikväll skulle vi nog egentligen ha ätit sushi, men jag tror inte att det blir något sådant längre =( Howard är sjuk också, fast han är på jobbet ändå, jag har nämligen föreslagit att vi ska se Thelma & Louise ikväll, hoppas att han är "up for that" =)
Vore kul å se något tillsammans, men som jag också gillar, inte bara historiska filmer eller så =P Haha
Skriver nog imorn igen, xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback