måndag =)

I lördags träffade jag Nina, det var helt underbart skoj!!! =D vi fikade och åt lunch, sen gick vi omkring i London och pratade om allt möjligt!!
Efter det var det aupair träff, det var kul, träffade tre tyska tjejer, vi skulle alla träffas igen i går (söndag), men två av tjejerna ville spendera lite tid med sina host-families, eftersom de hade bara varit här i 3 dagar, men jag och den tredje tjejen träffades, Esther, vi gick runt i london och såg Big Ben, London Eye, Buckingham Palace och allt däremellan. Vi kommer bra överens och hon är väldigt trevlig. Hon är 22 år =) Hon har varit här i London sen den 1 augusti, så två dagar mer än mig =P
Idag har jag inte gjort något särskilt, bara jobbat, och letat efter hotell/bed & breakfast som jag o marcus ska sova på när han kommer nu på fredag. Lyckligtvis fick jag tag på ett mysigt bed & breakfast i Crouch End, som ligger typ 20 minuter härifrån. Det är toppen, för innan hade jag bara lyckats få tag på ett hotell som ligger här i Muswell Hill, och det hotellet är inte nice! Det är riktigt sunkigt, och skulle ha kostat 60 pund per natt, vilket är skitdyrt! Det här som vi fick tag på nu är 70 pund per natt, men mycket finare och fräshare, och vi får frukost och det ligger en tunnelbana precis i närheten, så vi kan ta oss enkelt in till stan och hyffsat enkelt till flygplatsen, det känns såååå skönt att äntligen ha hittat något som känns fräsht och mysigt =)
Imorgon ska jag träffa Nina igen, UNDERBART! =D efter det så är det bara två dagar kvar till marcus kommer, den här veckan är super! =D
Nu börjar jag jobba igen, så jag ska gå ner =)
see ya soon! xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback