Måndag

Fredag blev utgång =) det var Valentinas födelsedag, så det firades stort! Hade sjukt kul =D
I lördags vare ju "fest" här... blev inte så mkt festande, ja satt barnvakt.. haha men elden var kul, man slängde inte gubben på elden, man fäste han som om han skulle brännas på bål! HOHO det var coolt, sen brann han upp fort som attan, MOHAHAHA
Igår vare söndag, då blev de utgång igen, lite oplanerat men det blev skoj iaf, gick till
B@1 som vanligt =P HAPPY HOUR! =D köp en drink och få två! Det var Martins sista dag igår, så det firades med skumpa! haha blev lite blöt ^^
Innan på dagen igår så åkte jag in till stan och var med Esther och Melanie, vi åt middag på Vapiano, jättemysigt ställe, och maten var sjysst, men pizzan var lite besvikelse... hmmm men men.
Sen gick jag till B@1, sen kom Stine efter ett tag och joina mig =)
Sen kom det massa andra som vi känner, så vi hade en rolig kväll!!
Idag jobbar jag, just nu har jag en kort break. Så då sitter jag här och uppdaterar bloggen lite =)
Karin har varit sjuk, och i fredags så opererade hon ut sin blindtarm, så nu kan hon inte jobba på sex veckor. Och igår fick jag veta att hon ska åka tillbaka till Sverige =( Hon ska inte vara kvar här, vet inte om hon kommer tillbaka heller, vilket gjorde mig väldigt ledsen, men jag förstår, hon har inte trivts så bra där borta i södra London. Jag hoppas däremot att hon ger London en till chans, hon å Sally har pratat om att skaffa ngt annat jobb och skaffa lägenhet här, för Sally vill inte vara kvar i Brighton, hon vill till London. Det skulle jag tycka var jätteroligt! Om man får vara självisk ;) hehe
Annars får jag å Stine försöka hitta en familj till Karin här i Crouch end =D Då kan vi leka hela dagarna =P och hela kvällarna =P hehe
Nu har jag äntligen tagit lite bilder på flickorna, de e sååå söta! hihi =)
Imorn kanske jag ska träffa Karin och säga hejdå för hon åker imorn kväll. Erik är här och hjälper henne packa å så, snäll bror ^^,
Jag åker ju förmodligen inte till Sverige över jul, stannar nog här. Så då får jag väl ta en resa till Irland tillsammans med Karin nån weekend hmm =) Skulle va kul, vill verkligen se Irland!
London livet leker även nu när det regnar lika mkt som när man tar en dusch! Galet! haha
Jag har jobbat varje dag den föregående veckan, det var tufft... Jag behöver sooova! haha i lördags när det var fest här, så vare jag å Luke och en kille som heter Thomas (son till Annas kompis Fiona) som satt barnvakt.. Vi var uppe halva natten, sen somna vi i soffan, haha, jag vaknade halv sju och valde då att gå å lägga mig i min säng för att sova en timme innan jag skulle börja jobba igen... bläää haha
Aja vi hörs xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback