Måndag

Igår gick jag, Stine, Emelie och Rebecka ut i Covent Garden. Vi gick till B@1, som vanligt. det var jättemycket människor där! Sjukt kul =D vi dansade som galningar ;) Sen gick vi vidare till Roadhouse, skulle egentligen bara stanna typ 10 minuter... men så råkade vi hamna på kareoke listan.... sen var vi hooked. hahaha Först ut var Stine med Waterloo - Abba, sen kom jag och Emelie med Smells like teen spirit - Nirvana! Haha, asså jag vill inte veta hur det gick =S=S men tyvärr har Valentina spelat in det! hahah xD man får väl bjuda på den! Tequila får mig att göra knasiga saker. Jag har haft så roligt den här helgen, hahhahha Men jag kom inte hem så jättesent, var ju tvungen att gå upp klockan 7 imorse för att jobba. Men jag vaknade faktiskt av mig själv typ en halvtimme innan väckarklockan. =P så det var nice =)
aja återkommer pusss Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback