Tisdag - HEMMA I LDN

Äntligen, tillbaka i London!
Okej, söndagen då jag åkte hem, shit va jobbigt det var att ta sig från stansted hem. Vanligtvis stannar tåget i Tottenham Hale, där jag lätt kan gå till bussen som ligger 20 meter från tåget och vara hemma på 20 min. Men nu stannade den i Seven Sisters, där jag aldrig varit förut. Vet att det inte är så bra område, det är allt jag vet. Det ligger nära Tottenham, men om man inte vet var man ska gå och det är mörkt och man är utan karta, så är det inte så lätt. Ville heller inte prata med för många, det är inte så säkert. Sen är det konstigt att det alltid bara är män ute på natten. Jag såg en kvinna, men hon satt med en man i en bil och rökte på... så det var inte så lyckat!
Klockan var väl runt midnatt när jag sprang omkring i en halvtimme efter en busshållplats som skulle ligga hyffsat nära tågstationen... när jag väl hittade rätt busshållplats, med rätt nummer, då var den "not in use", för de bygger ju om å håller på i typ hela London... blää, då fick jag springa till den efter, med väska å allt, och när jag kom till den, så var den heller inte in use. SUCK! Halvspringer vidare, får sällskap av en räv några meter, innan den lämnade mig att gå helt ensam.. Tillslut så var jag framme vid en hållplats som var in use, bussen kom med en gång, SKÖNT!
Sen hemma!
Jobbade hela måndagen och idag är det tisdag, idag jobbade jag på morgonen, sov ett par timmar under dagen. Och nu om en kvart ska jag gå å hämta flickorna på dagis. Sen ikväll ska jag på promenad med Stine =) har saknat henne! Så det ska bli mys!

Har fått ett till jobb, av mamman, ska hjälpa henne å dela ut reklam för hennes datingsite nån dag i veckan då flickorna är på dagis ;) SUPER!

BYE! xoxo Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback