Torsdag

I tisdags blev det en öl med Stine och Anne på KH. Det var trevligt =) och så tittade vi förbi All bar One och sa hej till Hugh och Isaac.
Onsdag efter att lämnat flickorna på dagis mötte jag Melanie inne i stan, vi fikade på Starbucks, åt lunch på Wagamamas och sen gick förbi Hamleys för å handla present till Molly som fyller år nu på måndag.
Det var en jättemysig dag, solen sken och jag fick reda på att Michael Jackson och hans bröder ska återförenas och göra en world tour!! =D hur grymt är inte det?!?! Jag blev så lycklig att jag grät! haha
Nästa år i juli (förmodligen) kommer de till London! OMG!

Det var den 19 november igår =) <3

Idag har det inte hänt något roligt alls... väntar på att Stine ska säga att hon kan träffa mig... men jag vet inte... Annars äre bara å se på film tills jag ska hämta flickorna. Puss hajjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback