Lördag 25 okt - på besök i Sverige

Nu är jag hemma på besök! Oj oj oj, känns konstigt att vara tillbaka men också roligt! Har inte haft internet på ett tag heller, som ni kanske har märkt, blivit ett stort tomt hopp i bloggen. England är fortfarande toppen och planerna för livet bara strömmar fram.
Sverige är lite svårare just nu, vi kan ta det en annan dag. Men idag är det mor och dotter träff och jag kan inte vänta tills att få träffa tjejerna igen! Eftersom vi nästan alla har gått ut skolan, utom Lina =) (som tog ett sabbatsår), är några ute å reser. Emilia är nog i Japan och Karin är ju i England (tillsammans med mig), vilken tur att jag kom hem på semester! Så idag blir det Unn, Lina, Jonna och ja och såklart våra mammor =)

Denna vecka blir det till att träffa alla igen och "catch up" hur landet ligger!

Puss å kram Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback