Måndag - Sverige

Okej, kom hem fredag natt, lördagen var det mor och dotter träff. De som var där var jag (suprise), Lina, Jonna, min mamma, Ulla, Märta, Cecilia, Lena och senare kom också Unn.
Vi träffades i nockeby för att ta en promenad hem till Jonna, så en liten kulturell vandring genom judarskogen i det vackra höstvädret. Hemma hos Jonna fick vi "äpplen-lunch" ;) haha, som vi lagade tillsammans och åt å hade trevligt. Sen skulle vi på teater i skärholmen, så det var bara att ge sig av, där vi mötte upp Unn. Vi såg "Fem gånger Gud", mycket bra!
Rolig och stark.
Det var underbart att träffa tjejerna igen =)
"Ursäkta kan du hoppa in?!" *med obeskrivlig hög röst!* haha xD
Herregud!
Vi åkte till Gamla stan för en drink, vi hamnade på Järnet, tror jag det var. Allehopa, men sen lämnade jag, Lina och Unn de gamla mammorna (Jonna lämnade oss redan på vägen hem från teatern), Unn skulle hem tillbaka till studenthemmet och jag o Lina skulle ut, men vi började hemma med middag och förkrök. Sen bar det ut, till toxic :S haha bara för att det inte kostar inträde, och att jag kom till sverige med väldigt lite fickpengar. Haha, men jag gillar musiken där iförsig så vi hade grymt kul! Vet inte riktigt när vi kom hem, men runt 3-4 nångång. Sen somnade jag, fort. Sov hyffsat länge, och söndagen blev en innedag med mamma, vi åkte iförsig till coop för å handla å sen hämtade vi Kim så åt vi god middag här hemma. Sen la jag mig tidigt, för att slippa tänka, sov länge och nu e det måndag.

Ska träffa Emelie klockan 12 idag i centralen, sen Sofia och Nea på eftermiddagen.
Imorgon ska jag träffa Sarah, på onsdag Marcus, torsdag Brit o Christina på dagen, och på eftermiddagen pappa. Sen hoppas jag att Unn har lite tid för mig =)
Den här veckan har jag också bil, så det blir nice =)
Men nu måste jag duscha om jag ska hinna!
Pussen, hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback