Äntligen fredag!

Idag är det fredag och solen lyser! Precis som den gjorde igår, UNDERBART!
Snart börjar jag jobba igen, tänkte försöka hinna titta lite på tv innan bara. Det kanske blir utgång efter barnvaktningen ikväll, eller så blir de det imorn efter barnvaktningen, någon utav dagarna måste det ju bli, känns ju jättetråkigt att inte ta vara på helgen! haha =P
Parken som vi ska picknicka i imorn (om det är fint väder) ligger i Hampstead Heath. Så de blir välla nice!
HUNGRIG! Men det är hela timmen kvar innan middag! uääää hehe Känns ju tråkigt att man inte varit ute på hela dagen när det är så fint väder, jag kommer ju inte komma utanför dörren förän solen gått ner =S =( SEGT!
Fredag, fredag, FREDAG! =D Jag kommer inte vara hemma på 'hela' helgen förutom dom få timmarna jag å Stine ska sitta barnvakt, såååå skönt!
Och så ser jag fram emot att fira nyårsafton här =D=D Den 8:e november ska den nya familjen förmodligen ha party, så det ska bli skoj skoj skoj! Jag får ha lite vänner över och delta i festen! haha =D
Ska glo på tv nu! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback