måndag

Ja herregud, i fredags blev det ingen utgång, men jag och Stine hade en jättemysig hemma kväll! Vi kollade på Sex and the City och sen låg vi i sängen å pratade halva natten. Lördagen tog vi det lugnt och vi åkte till Hampstead Heath efter lunchen, jag, Stine och Anne (en tysk tjej som bor granne med Stine, mkt trevlig) Parken låg vid Kenwoods House, där Notting Hills spelades in! Det var ljuvligt! Hehe, väldigt vacker park och solen lyste och gjorde dagen helt underbar. Vi hade köpt med oss mackor och frukt så satt/låg vi där på vår filt och bara njöt. Sen var vi tvungna att röra oss tillbaka för att komma i tid till barnvaktningen som jag å Stine skulle sitta här hos mig. Men vi hade lämnat parken i god tid, så jag å Stine åt middag i Crouch End innan vid tog en "lång" promenad till mig, ungefär 50 minuters gångväg så långsamt som vi gick. Går man snabbt kan det ta typ 35 min. Väl här fick vi sitta barnvakt läääänge, men vi bestämde oss för att ge oss iväg in till stan efter i alla fall, kan ju inte missa en utgång! Haha, så vi åkte till Roadhouse och gick vid stängning. Så vi började röra oss mot Crouch End för en efter fest med Alex, men när vi väl var halvvägs så hade han blivit för full och gått hem xS GAAH! Tråkigt =( Men det var kanske lika bra så vi åkte också hem, åt lite äggröra och gick å la oss. Vaknade upp nöjda å glada över att må bra och se att solen skiner. Söndagen spenderade vi med att prata mycket och äta. Sen var det utgång igen, det är ju Happy Hour på Be at One på söndagar, HELA KVÄLLEN! Vi hade planerat att vara där vid 6 (alltså åka hemifrån senast kvart över fem) Men vi pratade så mycket över middagen så vi kom inte iväg förän kvart i sex haha! Men vi kom dit iaf runt halv åtta. Träffade en massa roliga typer och dansade och hade sjukt kul! Gick vidare till Roadhouse och hade ännu mera skoj, jag skulle ju vara hemma vid tolv, men jag tror att jag lämnade Roadhouse runt tolv. Så jag kom inte hem förän kvart över ett. Men men whatever!
Idag har jag jobbat, sovit, ätit, sovit och jobbat och snart ska jag sova igen! haha
Good night sleep tight, don't let the bedbugs bite! xx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback