Måndag

uhm i lördags träffade jag Esther under dagen och vi fikade lite å vandra omkring. Sen skulle jag träffa Nina, men hennes mobil dog, så jag stod å vänta på henne i drygt en timme, men såg henne aldrig. Sen fick jag reda på på kvällen att hon hade kommit, men vet inte vilken tid... undrar när jag kan ha missat henne, sånt känns så dumt!

Men aja, sen så messade jag Esther så hon kom in och så gick vi till en bar, Be at One, det var asschysst ställe! Bra musik, trevliga bartenders och nice crowd =)

Så vi drack, grymt goda drinkar!

Söndagen blev bara en dag framför dator och tv, hah. Idag har jag jobbat som vanligt, är nu ledig fram till kvart i fyra. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, smsade Stine, och tog en wildshot på att hon kanske skulle orka ses =P Hon kom igår, så hon kanske e lite seg idag, who knows?

I veckan blir det att träffa Karin och utgång på fredag, med Esther, får se om nån annan hakar på också, Karin kanske vill =) Det vore roligt och bra för mig, då kan jag sova hos henne ^^,

Jag ska nog gå å duscha nu, kanske gå på en promenad sen, röra lite på sig =)

Solen tittar nämligen fram idag!

xoxo Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback