onsdag

okej, söndagen, jag gick ut =) drack, hade skoj! Vi gick först till BeatOne och sen vidare till Roadhouse (nu vet jag stavningen!) Sen följde vi med några till en annan klubb, som var booooring, så vi gick tillbaka till beatone, jag och Stine, där vi stannade kvar efter stängning =) Hängde med bartenderna och så vidare och så vidare... det var chill!
men det var jobbigt att gå upp på måndagen, när jag väl kom upp och gick ner på toaletten, så svimmade jag, två ggr! Det var obehagligt, jag var alldeles grön/vit i ansiktet och mina läppar var blekare än hyn typ! Jag svettades i mängder och kunde inte resa mig, så jag krälade runt ett tag tills jag slut samlade krafter till att gå ner till köket och säga att jag inte kunde jobba. Så jag sov fram till typ 13... den dagen stannade jag bara inne, som ni förstår.
Men på tisdagen gick jag ut igen, då var jag fit for fight! Och jag mötte Cécile och vi tog nån öl sådär, myste lite, alex kom förbi en stund, det var en nice chill-kväll helt enkelt. Kom inte hem försent, eftersom jag inte får vara komma hem efter tolv när jag jobbar dagen därpå. (Börjar ju faktiskt klockan sju på morgonen). Idag spenderade jag mina arbetstimmar med lilla Ariel, det var mysigt, för första ggn så ropade hon på mig när hon vaknade! Hon ville att jag skulle komma å ta upp henne på morgonen, då smalt jag! =) Hur mysigt som helst, sen var jag i parken med henne på eftermiddagen, vi hade det mysigt idag helt enkelt, vi shoppade också lite på förmiddagen förresten. Sen på min lediga tid under dagen, åkte jag till Crouch End och träffade Cécile, hon köpte ett par skor sen tog vi en take away och satte oss på en bänk å pratade. Vi träffades ikväll igen, för att sätta oss på Kings head för en öl. Det var trevligt som vanligt, det är skönt att komma ur huset också, alex joinade oss igen, en trevlig männska det där!
Imorn ska jag och Cécile träffa Karin, sen på kvällen ska jag sitta barnvakt, så då kommer Stine över och vi ska glo på tv typ =) Det blir lite roligare än att sitta själv å vänta på föräldrarna. På fredag blire utgång igen, då blir det galet! ingen tid å passa =D och ska sova hos karin, mys! Så lördagen får vi för oss själva, äntligen <3
Vi hörs igen, men kanske inte på ett par dagar, men men <3
Love K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback