onsdag

Idag hade jag arbetsintervju, skulle man faktiskt kunna kalla det, hos en annan familj.
Träffade mamman. som heter Anna, helt underbar! Så sköön, mycket lättare att prata med än den familjen jag bor med nu!
Vi pratade typ i en timme och det kändes nice! Hooooppas verkligen att allt går som planerat, sånafall flyttar jag in hos dom den 8 oktober. Familjen verkar väldigt skön, det är en singelmamma, Anna 37 år, hennes lillebror, Daniel 28 år, sonen Luke 16 år och små flickorna Milly och Molly på 3 och 4 år. Gulliga namn på flickorna va?!

Imorgon ska jag jobba som vanligt, kommer sitta barnvakt på kvällen, tråååk! På fredag ska jag hålla Stine sällskap när hon ska sitta barnvakt åt sina ungar =) så kommer jag sova där, kanske går ut efter barnvaktningen? maybe baby!

Måste sova nu, skriver nog lite till innan helgen! <3
Xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback