Söndag

What a night! ;)
hahah fredagen var heelt sjukt rolig! Jag, Karin, Cécile och Hanna (Anna?!) gick först till Be at One sen gick vi vidare med några italienska tjejer till RoadHouse/Rodehouse (vet inte vilken stavning=P) också grymt kul, det är en dansklubb, rockklubb typ. Det var en helt ny upplevelse =)
Träffade en asschysst kille där som heter Sam =) Och igår gick vi till hans restaurang (som han äger) och käkade middag for free !! Haha Efter rodehouse åkte vi till ett ställe som heter typ The Fabric, det var ungefär som Sthlms fryshuset, jättestort, flera våningar, kringelkrångel för att komma in o ut =S Vad jag minns iaf =P men det var typ lite elektromusik, vilket jag i vanliga fall inte diggar, men med dom omständigheterna som var, så var det inte helt fel!
Vi har ingen aning var vi var, eftersom vi åkte taxi dit med några andra som sa att det var bästa stället i hela London =S stänger klockan 6 på morgonen, så de e väl därför. Jag och Karin kom hem klockan 6 på morgonen, och somna bums!
Dagen efter skulle vi upp "tidigt" för vi skulle in till London å möta Melanie och Esther. Först var tiden 13.30, men jag skicka sms och bad om en timme senare. Men jag o Karin kom typ in vid 15.00, men det var lugnt eftersom de visste att vi hade varit ute så sent. Haha, så där var vi bakis, trötta men alltid lika glada =)
Vi möttes på café Nero och tog en fika och pratade om gårdagen, sen skulle Esther hem och vi andra gick vidare till restaurangen. Det var riktigt gott! Godaste fisken i stan =)
Ikväll kanske jag ska ut igen, det är happy hour hela kvällen på B @ 1 så om jag pallar att gå ut så blire säkert nice.. känns bara lite jobbigt, för jag har typ inga pengar kvar sen i fredags.. x_x suurt, jag tror att jag tappade en 20a eller ngt (20 pund) när jag var ute =( det är liksom 240 kronor, så det känns inte så nice!
Men jag återkommer om vad som händer här =)
love xoxo Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback