Tisdag - im leaving today

Måndag, hände inte så mycket, tisdag, idag berättade jag för familjen att jag ska lämna dom. Ojoj, de tog dom inte så bra, mamman började häva ut sig saker. Men det struntar vi i känner jag. Ikväll (om typ en kvart) flyttar jag hem till Stine i två veckor, hennes familj är jättetrevliga! De ska komma å hämta mig här med bilen, och hjälpa mig. Det ska bli jättemysigt att bo där! Sen den 8 oktober flyttar jag in hos Anna, den nya familjen. Borde försöka ringa henne, hon skulle ringa mig idag, men jag antar att hon hade mycket jobb att göra. Men jag ska nog träffa henne och hennes bror (och kanske småflickorna) imorn över en fika. Kan vara trevligt!
Imorgon kommer Marcus! Äntligen! Och hans pappa, det ska bli roligt å se dom, och jag behöver inte jobba, så jag kan vara med dom hur mycket jag vill =D hihihi
Nu ska inte skriva så mkt mer.
Jag hoppas att jag får tillfälle att skriva under dessa två veckor. Men annars så hörs vi när jag har installerat mig hos familjen.
Xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback