Måndag - what a weekend!

Fredag jobbade jag, Mia kom över och höll mig sällskap och hjälpte till å leka med flickorna, uppskattades kan jag säga! :)
När hon gick så kom Stine över, hann inte vara med Stine så mycket, hon kom runt 5 och flickorna skulle hämtas klockan 6pm. Så hon stannade bara fram tills dess. Flickorna skulle ut med sin far så jag klädde dom fint och gjorde deras hår, söta flickor! :)
Den kvällen gjorde jag, Luke, Anna och Daniel huset redo för partyt som skulle ta plats på lördagen. Flyttade möbler, satte upp "NO EXIT" - skyltar lite överallt, och städade undan allt som kunde gå sönder eller bli stulet.  
Lördagen kom, jag och Luke hängde under dagen.

(Måste bara skriva att just nu leker flickorna "Jack & Rose" från Titanic när dom snurrar runt på den där 3e-däcks festen! HAHA UNDERBART!)

Festen "började" klockan 9pm. Startade lite segt, Daniels vänner var här och en utav dom var så jävla packad (han hade druckit sen 15.00), han var ganska för mycket men ibland så var han sjukt rolig! Sa lite random saker som "I remember when I had alzheimers" hahah favoriten ska jag säga dig!! haha och sen helt plötsligt bah "I've never touched a russian" etc. etc.! Han däckade innan 11 pm haha!

Folk började dansa runt 12 kanske men klockan 1 så kom det massa människor som Daniel och hans vänner träffade på puben. Det var en ganska galen fest, runt 5.30 slängdes alla randoms ut och DJ:n spelade ända fram till 18.00 söndag. Jag och Luke gick med den ena DJ:n till KFC runt 16.00 för att käka lunch! MUMS! Huset var skitigt med det var så slappt och skönt. När dj:n gick så gick Anna och la sig och flickorna kom hem, jag gav dom lite toast och sen la dom i sängs. Sen kollade jag och Luke på Sex and The City till typ kl 22.00 sen gick jag och la mig. Flickorna vaknade runt halv åtta och nu kollar vi på film. Flickorna lägger alla filmerna ut på golvet i tur och ordning för vilken de vill se här näst.

När DJ:n gick så sa han, ta mitt nummer så skriver jag upp dig på gästlistan :) Han brukar DJ:a på Aquarium, en klubb som har pool och jacuzzi =D SOFT! WOHO

Kanske nästa helg??

puss hej! xxxxxxxxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: karin

nu e de fan dags o komma hem!! du håller ju helt oc hållet på att tappa det svenska språket! skamligt!! du skriver som en kratta!



skämt o sido! kom hem! I miss you! och festen lät grym!!



ps; jag e bara avundsjuk!!

2009-03-31 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback