Fredag - chillar inne

OMG this is a first! Jag ska stanna hemma ikväll =O
hahha jag har varit sjuk i ett par dagar och känner mig lite låg... sen har stine en kompis från norge här, de ska inte till
B@1, de ska till ngt annat ställe, vilket jag inte känner för, då måste jag hålla på å ta tunnelbanan å grejer, plus att ja e typ pank. Molly fyller år på måndag liksom =P
Ja.. så det finns inte så mycket att berätta liksom, imorn ska jag träffa melanie o esther, sen ska esther sova över här =) och på söndag ska väl vi hänga lite =P Sen ska jag nog ut, i hope?! men inte för länge om jag ska orka vara pigg när Molly fyller år... hmm tål tänkas på!

Så nu sitter jag här i vårt hemsökta hus helt ensam... väntar på att någon ska komma hem, så man har en middagspartner, inge kul att äta själv!

Lalalaa laaaaaaaaaaaa duptidup! hm mm hmm hmmm!! tjo hoho h *sjunger väldigt vackert vill jag lova!*

Aja nää... jag får väl återkomma en annan dag, när det finns något vettigare att skriva!

Puss och good bye! Karolina

Kommentarer
Postat av: unn

haha, det är kul när du skriver ingenting också! :)

2008-11-22 @ 01:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback