Söndag - bye bye sweden

Okej veckan som varit. Onsdagen efter att varit med Marcus åkte jag till pappa. Sov där till fredagen. Men på torsdagen mellan 11 och 15 var jag med Christina o Brit =) Fredag blev utgång med Sofia, Lina och Veronika.  Pojkarna från Morgongåva var med också, Tobbe, Wallit o "de andra två"? =P Kom i säng halv fyra och upp 9.30 en lördags morgon! xS Träffade Unn 12.45 i Hötorget, tog en tur på stan o en fika på Rose. Sen åkte jag till mormor för å fira mamma, med en Halloween inspirerad tårta som jag å mamma gjort. En så kallad spindelnätstårta =)
Aka - also known as, eller hur mamma? ;)
Söndag blev en dag med mamma, har packat å sådär, såklart! Men jag å mamma tog bilen in till stan å åt brunch på Berns, idag var det asiatiskt =) så för mig blev det sushi! Woho! =)

Och idag åker jag hem!!! =D yippie! Saknar London, nu förstår jag vad Carrie menar med att hon e gift med New York, same fast med London för mig! Känns ju typ så ^^, haha
Hoppas jag älskar det lika mycket efter min hemresa ikväll ;) får se hur det går mitt i natten, själv i Tottenham, woaaaa!

Planet lyfter 21.55 i svensk tid och landar 23.10 i engelsk tid (vilket innebär 00.10 svensk tid).

Undrar om Anna har fixat internet än.. hmm, men jag ska ju bara jobba denna vecka som vanligt.. Men på lördag blire party ;) Fireworks! Hemma hos oss =) Och fredag utgång som vanligt hoppas jag! Måste ju gå tillbaka till mina gamla vanor fort så man inte tappar bort sig! =O haha På tisdag ska jag äntligen få träffa Stine igen! Och Karin måste man ju få se snart!! Saknar!!

åååå snart ska jag åka hemifrån!!! nervös! Måste äta middag innan oxå, inte för att jag är hungrig men ändå! blääää haha

Hörs väl snart igen! Ska ju lägga upp bilder så snart som möjligt oxå! xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback