Lördag

Idag får vi se vad som händer, skulle ju ha gått ut med Mia, men jag måste nog spara mina pengar till att skicka hem mina saker.

Ska bli skönt att komma hem, jag är redo nu. Måste hem och bli mig själv igen... Hoppas bara att jag får ett jobb fort, så jag kan få en normal vardag. Behöver det känner jag, lite rutin, så jag får samla mig inför nästa resa, men då ska jag må bättre mentalt. Lite starkare och säkrare.

Just nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma hem med mina pengar och jag ska väl gå ner och hämta ett glas vatten också. Det ska bli gott med svenskt vatten, rent och friskt. Många saker som kommer bli annorlunda, maten, luften, vattnet och självklart språket! haha

Nu loggade Lilla in, måste fråga henne om hon vill gå en promenad, rensa tankarna lite :) skulle vara mysigt!

Bye.. xxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback