Måndag - väldigt snart tisdag.. hehe

I söndags så gick vi ut iaf, fick lite pengar av Anna i förskott. Så vi gick till B@1, grymt lyckad kväll! Träffade massa roliga människor och det var öppet till 00.00 vilket var kul! (brukar ju stänga 22.30 på söndagar), men eftersom det var röd dag idag, så var det öppet längre! =)
Efter B@1 gick vi till roadhouse, det var mindre kul... vi åkte hem runt 2. Kom hem, åt och gick å la mig! SKÖNT!

Gick upp ca 12 idag och så gjorde jag mig i ordning snabbt och gick å träffa Stine, vi promenerade upp till Alexandra Palace där vi mötte upp Mia, så tog vi en lång promenad till Wood Green, Turnpike Lane och sen tillbaka hem. Gick hem till mig och åt glass och drack te :) Tjejerna gick hem runt 18.00. Då kom Luke hem och skulle hämta sina saker :) Då fick jag träffa hans pappa och pappans kusin som jag har hört så mkt om :) Jättekul att få träffa dom, dom var väldigt trevliga! Skönt att se Luke igen också :)

Idag har jag och mamma bokat flygbiljett hem, så jag kommer 30 maj på eftermiddagen! HJÄLP! känns läskigt!
Men samtidigt skönt!

Nu måste jag sova, jobbar hela dagen imorn, puss o kram!

xxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: karin

jippieeeeee

2009-04-14 @ 12:41:02
Postat av: unn

jag håller med karin; jippiiiiiiiiieeeee! pöss

2009-04-14 @ 14:25:51
Postat av: sofia

Faaaaan va kul att du kommer hem snart!

2009-04-14 @ 22:08:05
Postat av: K

:D:D whoho! då jävlar! .... ska det jobbas? ^^ höhö

va vi kan mysa då :):) <3 puss å klem på er!!

2009-04-15 @ 14:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback