Onsdag - Grattis Unnebunn!

Igår tog jag hand om Lily, (Fionas dotter) från 7 till 15 typ. Sen så gick jag å handla mat och lagade middag till oss allihopa (vilka nu bara är jag, Anna och Daniel).. Sen såg jag å Anna två filmer, "In her shoes" och "The sisterhood of the traveling pants" (Systrar i Jeans). Mysigt =)

Pratade med Luke igår... han funderar nu på om han ska flytta tillbaka igen, men oavsett så kommer han och hälsar på på fredag! =)

Idag fyller Unn 20 år! Och om två veckor är det min tur! WOHO shit, blir man 20! och så är man inte ens hemma så man kan inte gå till systemet :S buhuu... haha!

Nu ska jag sova en skvätt så jag orkar hålla humöret uppe ikväll!

Puss å kram

xxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback