Onsdag

Verkar som om ingen har någon bra idé heller?

Aja men nu vet jag åtminstone vad jag kommer att göra. Jag kommer att komma hem den 31 maj (om jag lyckas få en bra flygbiljett och få hem allt, förstås) Men kring det datumet.

Hörde att mor&dotter-träffen kommer inträffa nån dag strax efter att jag kommit hem.. Eller ni skulle iaf försöka, GUD VA KUL! :D Alla kommer väl att vara hemma då?
Jonna, du åker väl efter juni ?? right? Och Lina kommer ta studenten :D Millan har ju precis kommit hem från Australien! Underbart! Unn pluggar fortfarande och ska väl ingenstans? (du skulle bara våga!) mohahah Karin, du är väl också hemma då?? Du får inte åka till halmstad eller irland eller något annat dumt den dagen! hihihi Ska bli såååå underbart att se er allihopa!! Och era kära mödrar =) hoho!

Blir nästan lite excited över att komma hem =D Sen ska en vän kolla om hon kan hjälpa mig med jobb där hon jobbar, skulle ju vara superkul att jobba ihop! =D Och perfekt sommarjobb!

Något mer som jag verkligen saknat, tro det eller ej, är att t.e.x. åka till Coop Forum med mamma en lördag/söndag morgon och handla =) älskar coop! haha =D
Är trött på att aldrig åka och storhandla, här går man och handlar... och dom affärerna är inte så stora, supertrist!
Tänk att få gå med den där stora kundvagnen på coop, och bara se all mat, plocka på sig allt gott, och sen komma hem och plocka in alla varorna i kyl o frys etc!

Idag har jag, Brit och Chris varit i Camden, jag kommer förmodligen lägga upp bilderna imorn eller så! Vi har haft en jättemysig vecka när de varit här, lördagen gick vi ut på WalkAbout och en liten runda på
B@1 däremellan, söndag blev det B@1 och Roadhouse. Måndag fick jag sluta lite tidigare så jag mötte upp tjejerna vid Piccadilly Circus och så gick vi och åt middag på Rainforest Café, grymt mysigt! Tisdag mötte jag dom vid Trafalgar Square och vi gick till Wagamamas för lunch, sen vidare upp till Soho, in på Abercrombie & Fitch, Carnaby Street, och sen skildes vi åt! Jag var tvungen att åka hem å jobba. Idag blev det camden town som jag sa... Jag åt kinamat och de åt indiskt. Sen gick vi och satte oss på ett jättemysigt café/restaurang och rökte vattenpipa, med "mixed fruits" som smak! Supergott och jättemysigt! =)

Bilder kommer senare som sagt, puss och ha det bra! xxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeeey babe!!! :D Gud va kul att du kommer hem snart!!!! saknar dig så! vi måste ses då! men hur e de me dig nu för tiden då? va har du för dig? <3

Postat av: Brit

Det var jättemysigt att hälsa på dig! Ska bli kul när du kommer hem så man får ses oftare :D Amanda försökte föresten utrycka sin kärlek till oss tre och dig igår, haha (hon var full) men ville bara säga det, det var fina ord ska du veta!

Vi hörs inom kort ;)

"Wooow, lovely" <3

2009-04-10 @ 20:16:59
Postat av: unn

jaaaag är här i sommar och har slutat skolan när du kommer hem, men jag sitter här och väntar på dig!!!!!

<3<3<3<3

2009-04-11 @ 12:38:27
Postat av: K

Emelie: absolut ska vi ses!



Brit: det var supermysigt att ni var här! aww söt hon e! oss tre? och mig? vilka menade hon? hihi :P i wanna know what she said! "woooow, lovely" hahah :D



Unn: SUPERBRA! hihihi :D saknar dig gumman!! <3<3<3

2009-04-12 @ 14:25:06
Postat av: Brit

Jaa, du jag och Amanda! Gud vad hon babblade haha, kommer inte ihåg allt hon sa för jag va trött men ändå :D Men du kan nog tänka dig vad hon sa tror jag, om inte annat får jag försöka hålla minnet färskt, tror inte direkt Amandas är det hahah :P

Pusss

2009-04-14 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback