Tisdag - underbara sol!

I lördags träffade jag Lilla, men vi åkte in till stan, hon behövde shoppa lite inför ett dop. I söndags skulle hennes (nu) gudson döpas. Jag hittade en "topp".. fast den går bara över brösten, men inga remmar eller ngt. Nice! Sen såg jag också en fin jeansjacka som jag blev kär i, köpte den inte, men ville verkligen ha den!!

I söndags gjorde jag ingenting... tog hand om flickorna lite på eftermiddagen.

Igår var vi, flickorna och jag, i parken hela dagen, hur mysigt som helst! :D

Idag tog jag flickorna till dagis, hämtade ut min födelsedagspresent från mamma (pengar !), träffade Mia uppe i Muswell Hill för en kaffe och sen åkte jag in till stan för å köpa jeansjackan! :D men det blev lite mer än en jeansjacka, det blev skor, tajts och en skjorta! Fin,fint!

Sen gick jag och hämtade flickorna från dagis och vi gick till parken :) Det är såå skönt med fint väder, man kan gå i linne, underbart! Men nu har jag bränt mina läppar och lite röd e jag på bröstet också.. hehe :) Så nu har jag smöjt in läppar och bröst med aloe vera kräm! :) sen får jag börja med solskydd (iaf på läpparna :P)

Tog många bilder på flickorna i måndags! hihi får väl ta å lägga upp en eller två :P

Millie och Molly

God natt! xxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback