Tisdag

Den här veckan kommer jag jobba lite mera, eller dom här 4 första dagarna i veckan, så är jag ledig fredag, lördag och söndag!! :D

Så idag och imorn så kommer jag att jobba morgon som vanligt och sen jobba 3-8 pm istället för 5-8 som jag brukar :D SUPER! helt ok, med tanke på att jag e ledig hela helgen! Och på fredag fyller jag år!! WOHO
Ja, då blir man 20 basst! inte fel!! ^^

I söndags var det kul btw.. lite galen kväll hehe.. men så ere när man försöker njuta så mkt som möjligt utav tiden man har kvar! :D WHOO

Nu sitter jag å äter vindruvor! MUMS! Väntar på att O.C. ska buffra färdigt så man kan se det ! Har börjat se om O.C. igen :P
Det finns en låt som jag bara blivit helt galen i; Naive med The Kooks!! galet bra!! :D

Men iaf, födelsedagen ska firas på B@1 , självklart tänker väl ni då! Ja men kanske lite så är det. Men jag tänkte faktiskt fira den på The Aquarium först, men då skulle det varit med Mia etc, men hon fick inte ledigt och jag kom på att jag faktiskt vill vara någonstans där folk känner mig, alltså mina vänner. Och alla som jobbar på
B@1 är ju mina vänner! Så där blir det! Med Valentina och Cristina, kanske också Elisa ! :D Lördagen firar jag med Mia på WalkAbout tror jag faktiskt, passar bäst då plånkan kommer vara lite tom efter fredagen :P hehe
Men jag återkommer med uppdateringar om helgen senare :)

Har inga direkta planer för veckan, ska väl träffa Esther kanske imorn, hon fyller år :) Så det blir väl lunch eller liknande :)

Anna och Fiona åker nog inte till Kuwait längre, tror dom åker till Frankrike istället! Jag tror att Luke kommer vara här under den tiden, så jag slipper jobba 24/7! Han får jobba kvällar å lite helg ;)

Måste sluta nu! Vi hörs! PUSSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeeey babe! Whaz up? :D snart kommer du hem!!! hur känns de då? och 20 hinner du allt bli innane dess! puss

Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen!!!!! ha det bra så länge.. kraaaam!

2009-05-01 @ 21:16:32
URL: http://sara.arvidson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback