Torsdag

Tog inte så många bilder från festen, dom vart inte heller så grymt bra =P Men jag fick en bra på den "livsfarliga" Vodka Jellyn! =D

VODKA JELLY

Vad har jag gjort sen helgen? I måndag jobbade jag och var fortfarande grymt trött från festen. Fast det är jag ju fortfarande haha! Har inte sovit tillräckligt!! =P

Jag har fortfarande min "no entry/exit" skylt kvar på dörren =D

no entry

I tisdags åkte jag och Anna in till Primark för köpa jeans. Hon hittade väl ett par stycken och toppar å grejer. Jag köpte ett par jeans, fatta £8 =D=D inte ens hundra kronor liksom! En tröja, 7pack strumpor och en skrubbsvamp typ. =)

NICE!
Igår åkte jag och Mia in till stan, för å kolla runt lite, hon hitta lite saker, sen gick vi till Scandinavien Kitchen för å äta lunch, för mig blev de bara fika. Jag åt en kanelbulle, daim och en pucko! =D

DAIM PUCKO

MUMSMUMSMUMS! Finns många puckon men bara ett orginal ;)

Sen tog vi en promenad till Camden (från oxford street), hon skulle på möte med National Insurence och jag skulle kolla till min piercing, tyvärr var den lite infekterad men inge farligt. Så hon tryckte å höll på och ut kom det blod ... Så nu måste jag varje kväll krossa en Aspirin tablett och blanda ut med lite vatten och kladda på. hehe och massa andra saker =P Så nästa vecka ska jag dit igen å kolla till den. Idag vet jag inte vad som händer, jag och Luke skulle göra något, men vi får se. Och så kanke jag ska möta upp Stine lite senare. Men jag är så trött så jag får se om jag kanske bara ska sova =P hahah

Men men, imorn hoppas jag att jag ska ut med Valentina och Cristina, har verkligen saknat som!! =)

åh, förresten, på lördag kommer Brit och Christina och hälsar på!! =D SKOJ SKOJ SKOJ! hope im not workin'!

PUSS Å KRAM XXXXXXXX Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback