18 december

Tre dagar bara, fan va grym jag är! ;) Jag har gått å blivit lite sjuk.. segt, men jag ska ut ikväll iaf :) Lana fyller 18 år, så då blire dags å fira! :) Vi ska börja på en japansk restaurang med lite mat, mums! SUSHI blire för mig :D Sen kommer vi nog gå till Pilot. Nytt ställe från i år, tydligen 20 års gräns, men det ordnar sig för Lanas kompis kände tydligen primotorn. Jag kommer ju iförsig in oavsett, men lite segt å gå in ensam ;)  riiight? :P Fast Lana sa att det var ngn mer som var 89a ;) inte för att jag egentligen bryr mig om de :) Jag är där för att fira henne :)

Imorn ska jag jobba :( om jag inte blir sämre av att gå ut förstås, då kanske det inte är så smart, då blir gamlingarna lite tjuriga, vilket jag förstår! Sen på söndag ska vi (jag och Kim) förmodligen till Anders för middag :) Sen åker dom till norge över jul/nyår.

Snö ute och -7 men det är underbart! :) Solen har varit uppe också, fast jag har inte hunnit vara ute och så går solen ner snart. Men men :)

Nu har jag målat naglarna, blivit så dålig på det nu när man är så upptagen av annat. Men dom blev rosa iaf :) Väldigt fina om jag själv får säga så ;) hehe snart ska jag tvätta håret, men jag pratar lite med min bror på facebook, han är ju i ecuador, ska snart ta bussen till colombia :) Vill också vara ute å resa!!

Nästa vecka är det jul.. oj oj. Vi hörs där emellan nångång! :)

Madhouse - Our house = grym låt! :D

Ciao xx Karolina

Kommentarer
Postat av: Lana

aaw, haha du passar bra i alla åldrar ;) inget negativt, men förstår hur du menar :) det var trevligt i alla fall, jag e med karros BLOGG haha :D pussssssss!! p.s. jag lägger snart upp bilder so I wanna see yours :D

Postat av: Karro

i will i will i will!! <3<3 :D

2009-12-22 @ 19:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback