Lördag - om fredag & lördag!

Fredag jobbade jag från 7.00 till 18.00. Strax efter 18.00 mötte jag upp Mia, vi gick å köpte öl/vin =)
Vi gick hem hit och började skvallra, styla upp oss och föra! MYS!

Här är resultaten ;) (obs! visst ser jag ut som en pimp ;D ) haha!

pimpett?

Mia


Anna säljer ju pälsar, så igår köpte Mia den där kanin pälsen och jag fick låna fejkpälsen =)
Ser ni förresten att min är "is-lila"??

Gissa om vi fick mycket uppmärksamhet?! haha!

Vi hade grymt kul, Stine var där med två tjejkompisar från skolåren ! Vi dansa å snacka, sen gick vi till roadhouse, jag snackade in oss, gick en liten vända där inne, men sen kände vi att vi fått nog, började bli trötta å hungriga och lite illamående.. Vilket är lite misstänksamt eftersom vi inte drack så mkt.. Så vi misstänker att vi blivit drogade .. - igen för mig.

Vägen till McDonalds var ändå sjukt rolig!(då illamåendet la sig lite, efter att fått friskluft).
Vi höll armkrok och skrålade Emil i Lönneberga för full hals!
Kom till donken, käkade och sen halvsprang till bussen. Bussresan var ett helvete, mådde så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

När vi väl kom av bussen och hem innanför dörren satte vi oss i trappan å snackade med Luke och Daniel en stund medan Mia beställde en taxi. När taxin väl kom så gick jag till sängs bums. (är inte "bums" ett sjukt konstigt ord??)

Vaknade runt 4? av att nån knackade och ringde på dörren något extremt! vakna till och sprang ner för att öppna, då var det Fiona, hon var sjukt arg på Anna av nån anledning ? Sen försökte jag somna om, men då hörde jag dörren öppnas och smällas igen, Anna springer upp å ner i trappan som en elefant och skriker (till fiona)... herregud =S *ska jag nånsin få sova??*
- Nej tydligen inte, för när jag äntligen fått somna om, då öppnar Luke min dörr och är skitförbannad, då har Anna snott hans säng, så han måste sova på soffan. Hon har liksom en egen säng, plus ett gästrum som hon annars brukar sova i... herregud, stackars Luke!

Sen vaknar man halv åtta imorse p.g.a. solen och att Fiona går i trappan (är väldigt lättväckt på morgonen).
Inte så mkt sömn man fick inatt.. hehe, så idag har jag sett Sex and The City och You got Served! =D LOVE!
Har huset för mig själv också, underbart! Ska strax ta mig ett bad. mmmmm =)

BYE xxxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback