Måndag

I söndags gick jag upp 8.00 för att göra mig i ordning, klockan 10.30 mötte jag Lana vid Charing Cross Stn. Vi lalla runt lite på stan och käka lunch på Wagamamas =)

Lana       Jag

Jag&Lana
När jag var på väg till min buss så mötte jag på Esther och hennes kompis, så vi stod å prata lite, sen fick jag ett sms från Stine. Hon och hennes två kompisar Kine och Maria var på väg in till stan. Så jag skulle möta upp dom. Men det blev värsta missförstånden var vi skulle mötas å så, för de promenerade runt så de stannade typ ingenstans. Men tillslut så sa dom att de skulle  vänta på mig inne på Abercrombie & Fitch, så där inne sågs vi och därifrån promenerade vi upp till Oxford street och sen avslutade vi med middag på Bonds =) NACHOS!! MUMS!

Maria & Kine         Stine & Jag

Idag var jag faktiskt ledig, så det blev chilldag på förmiddagen och på eftermiddagen klockan 15.00 så träffade jag Valentina och hennes kompis Giulia, vi fikade och sen käkade vi middag =)
Nu är jag hemma och ska snart dra ut med Anna =) Vi ska dricka oss redigt fulla och glömma alla problem!

Hörs när vi hörs! xxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback