Onsdag

Rättegången var inställd idag, vilket är grymt irriterande!

Så jag har haft tid att fylla i såna här roliga saker =)

Favoritplagg i garderoben just nu: Svarta leggins!
Byter gärna garderob med: Ingen, utökar dock gärna min egen!
Trivs bäst i: leggins och en top som räcker ner över baken!
Beskriv min stil: just nu, leggins med klänning/långt linne och skinnjacka!
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
Sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar
Men absolut inte i: vinterjacka ? ;)
Jag doftar just nu: Abercrombie & Fitch - Wakely
Favoritmodellen just nu: inspireras av allt, och blandar de jag tycker om!
Byxa eller kjol? leggins eller klänning
Så många skor har jag: Inte tillräckligt! (många e också hemma i Sverige)
Smink till vardags: täckstift/foundation, kajal, mascara
Festsminkning: foundation, puder, ögonskugga, kajal, mascara, läppglans ibland rouge
Sminktips till allmänheten: att se naturlig ut är vackert! (men ibland är det kul att leka med färger, tycker jag)
Mig själv med tre ord: Glad, nyfiken, bestämd
Jag tränar: alldeles för lite!
Jag ville bli när jag var liten: frisör


1) Vad åt du till frukost?
-
frosties med mjölk
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
härligt!

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Mia
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- svart
5) När var du arg senast?
- Igår (tisdag)
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- så mycket, gemenskapen vi hade i 4-6. Men sen också att vi faktiskt var blandade killar å tjejerna i klasserna i 1-9.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- gymnasieåren..(alltså lektionstid)
8) Yoga eller löpning?
gillar inte att springa, så Yoga helt klart!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Spaghetti Bolognese! Pappas recept!
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
ingen
11) Favoritkaraktär i deckare?
- längesen jag läste deckare nu....Sherlock Holmes ;)
12) Teveprogram du aldrig missar?
- (innan tvn pajja) Grey's Anatomy och Gossip Girl!!
13) Vem är du avundsjuk på?
Just nu Emelies kusin som bor i Thailand, vore så underbart med sol!
14) Din bästa revansch?
hehe det tar vi en annan gång..
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
har bara haft två... och ingen utav dom är "bästa chef" material..(jag är aupair, kanske förklarar mkt!)
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
-kackelackor och typ aphjärna?
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Lily Allen
18) Kaffe eller te?
- måste man välja?
19) Skostorlek?
- 36-37
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Brukade vara rätt ofta hemma i Svea.. här allt mer sällan.. tyvärr!
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...

Min jordenrunt-biljett! Sen förmodligen grymt mycket kläder. Och bjuda min familj på en charter-resa nånstans varmt!


Idag blir det en slapp dag, men en härlig kvällpromenad senare =)
xxxx Karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback