Onsdag

Hallå! Nu var det en hel vecka sen jag skrev!!

Förra veckan jobbade jag mkt, och på fredagen kom Peter =)
Då blev det utgång, fyfan va grym kväll! haha
Cristina var med oss, vi började på
B@1 (suprise ;) ) Sen gick jag å Peter vidare med Arthur till Roadhouse!

alla

Lördag jobbade jag igen, och det blev lunch på MonkeyNuts med flickorna och Luke. När vi satt där och strax innan vi fick vår mat så gick brandalarmet, OBEHAGLIGT! Men som tur var, var det bara falskt alarm.
Maten blev också lite sen så flickorna fick varsin gratis milkshake =)

På söndag kväll möttes jag och Mia för middag på en spansk tapas bar och åt gooood paella, efter det gick vi till tesco och köpte oboy och chokladmuffins och gick hem till mig, MUMS! =)

muffins!

Måndag kväll mötte jag upp Mia på O'Neils i muswell Hill, ultramysigt !! ;)
Denna är lite extra mysig eftersom det är en gammal kyrka. =)

Tisdag jobb som vanligt. Jag å Luke gick å hyrde High School Musical 3, jag vet hur löjligt det låter, men den e faktiskt bra! =D haha

Idag ska jag åka å möta Melanie i stan, Esther kommer lite senare och möter upp oss =)
Antingen blire sushi eller nåt gott på Wagamamas =)


Måste gå! pussss xxxxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback