Onsdag

Igår kom Stine över, när jag satt barnvakt :) Vi drack lite öl å sådär, Mia skulle ju också ha kommit, men hon träffa på Johan och hans kompis Marcus å fastna framför fotbollen med dom.

Efter ett tag så bestämde vi oss alla att ses på Kings Head, så jag å Stine kom dit först, träffa Sergio m. resten och så även Hugh, Freddie, Amy med deras vänner, det var Freddies födelsedag! Skoj! :)

Allt var väldigt flamsigt igår :S jag å stine var stört flamsiga! kanske för att vi inte setts på så länge, vem vet? haha :P men roligt, när Mia, Johan och Marcus kom, så hitta vi ett bord och drack ett par öl och varsin shot, iaf jag, Johan och Stine! ;)
När K.H. stängde så gick vi till Moors, enda stället i Crouch End som har öppet till 1 på en tisdag! haha :D
Där vi faktiskt var ganska fula och snodde mat ifån bordet brevid, bartenderna hade ställt en tallrik fylld med mat 10 minuter innan stängning, som ingen rörde :P så jag, Mia o Johan dela på det :P vi var så hungriga! haha

Ska gå å finna ngt att äta. Förresten mamma, jag har gjort en lista på vad jag helst skulle  vilja äta när jag kommer hem! :D och sånt som jag inte vill se på evigheter ;) (typ ägg och toast! haha)

Favorit låt just nu Beyoncé - Single Ladies

puss!! xxxx Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback