28e maj - the sun is back!

Hallå! Det var ju evigheter sedan jag skrev... Vad har hänt sen sist? Jobbmässigt har jag vickat som högstadielärare i upplands väsby, från slutet på feb till sista april. Hade främst engelska och svenska, och var även medmentor för en 6a. Sen hoppade jag in lite där jag behövdes. Måste säga att jag saknar dom där ungarna lite ;)
Valborg firades på Hellmans med Charlie, grabbarna å Katta. Vid tolvslaget kom de med skumpa och sjöng för mig :):)
Den 2a maj flyttade Karin till Belfast!! är superglad för hennes skull! :D

Helgen efter åkte jag på en weekend till Italien, för att vara med på Valentina och Joe's bröllop! Det var underbart att se alla igen! Och cermonin och allt var såå fint! Både på italienska och på engelska för att alla internationella gäster skulle förstå :P jag var dock enda svensken! De andra svenskarna kunde tyvärr inte komma :(
Måste dock säga att första intrycket av Milano inte var mycket att hurra för..

tjaaa.. vad har mer hänt, quality time, quality time..
Igår fyllde kära ♥Mia år♥, som nyligen flyttat hem, 7april för att vara exakt :) Det firades med att gå på S.A.T.C. 2 premiären! Den fick ju endast ett plus eller en stjärna etc... men jag måste säga att jag satt där med ett stort flin från början till slut! Och folk applåderade efteråt! Jag tror inte att man kan känna sig mycket mer tjejig än på en sådan biofilm! DET VAR ENDAST 9 KILLAR I SALONGEN!! haha

Idag skiner solen och jag ska lite senare iväg hem till Brit. Hon har bjudit över mig på middag och jag tar med mig en flarra vitt :) Hoppas solen är uppe, så vi får njuta på balkongen en stund :)

Ciao! ♥


Kommentarer
Postat av: "all in"

Hej Karolina. Jag älskar din blogg <3 Snälla fortsätt!

2011-06-27 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback