Torsdag..

Nu är det torsdag, det betyder att jag har varit här i england i en och en halv vecka :) Har redan jobbat ett par timmar idag.. börjar ju klockan 7 på morgonen, men nu så har jag ledigt.. börjar däremot jobba om en timma och en kvart.. Har suttit å tittar på massa avsnitt av vänner, och nu är det Gilmore Girls =)
Jag längtar tills morgondagen har gått, för då är det äntligen dags för lördagen och då är det au pair meeting! Woho =D
Hoppas att det finns några trevliga aupairer där =P
Vi ska ses på en pub inne i London, nice!

Det är ganska fint väder idag, och så sitter jag bara inne å glor på tv, men det känns som om det inte finns så mycket jag hinner göra på tre timmar. Jag skulle kunna gå omkring lite i Muswell Hill iförsig, men det är inte lika roligt som att åka in till London, så hinna duscha, åka in och gå omkring tar mer än 3 timmar. Nu börjar Cold Case, ska nog titta lite innan jag börjar jobba igen.

Bye, talk to you later! xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback