Fredag

Hallå juuuul!!! Nu sitter jag här som en vilken svensk som helst å lyssnar på julmusik på youtube, youtube är ju bäst!!

Den 24e åkte jag in till stan med Luke för å julhandla! Klockan 13 mötte jag upp Johan å Niklas. Vi gick till svenska puben som heter The hartcourt arms? tror jag... Vi träffade Becka å Vanina (eller var  det Valina?) två andra bartender som Johan å Niklas känner. Sen kom Thomas, haha Karin kan du tänka dig, att ja träffa Thomas från Engelholm igen!! HAHA =D Sen av en slump var Mia, en gammal jobbarkompis till Niklas där, jättetrevligt tjej, som har haft jätte otur här.

Hon blev erbjuden jobb i London, så kommer hon till Marylebone och när hon ringer dom, så säger de att hon ska ta ett tåg, hon hamnar en timme utanför london på vischan! Bor ovanför puben, med en annan tjej, de delar toalett med 4 andra, varmvattnet stängs av efter 22 (de jobbar heeela dagen), hon får ett mål om dagen vilket är bakad potatis med korv eller potatismos med korv (korven är alltid slut). HUR TASKIGT ÄR INTE DET?!
plus att lönen e skit!
 
Aja tillbaka till julafton, när vi alla satt vid bords beställde vi glögg, julmust å julbord! =D MUMS! SVENSK MAAAT! haha Sen blev det Kalle Anka, å vi skråla å skåla på ;) haha

Stället stängde 17, då gick vi vidare till en annan pub, jättemysigt, där blev det bara en drink för mig å Mia (de andra tjejerna stack tidigare), så vi lämnade grabbarna till sina öl och gav oss iväg.

När jag kom hem, träffade jag Annas föräldrar... säger inget om dom... Jag, Anna, Daniel och Clive (Annas å Daniels pappa) gick till Queens pub för ett par drinkar, jag stannade inte länge. Gick hem å jag å Luke kollade på en film och drack lite öl.

25e kommer alla ner lite slitna, lite olika tider, Bridget (annas mamma) var uppe först, 6 kanske? men hon hade gått å lagt sig vid 21 oxå... Sen var det Luke runt halv nio, sen jag runt nio... Clive, Anna å Daniel kanske runt 10...
Det blev bacon mackor (vilket tydligen är en tradition på juldagen?) och vin! BLÄ! haha faktiskt ruskigt äckligt vin.. typ rosévin fast sparkling.. Sen byttes det julklappar och sen kolla vi på Borat och runt 13 var vi hos Annas syster Jane, tjocka släkten.. haha, Roast Dinner vid 14.00, GOTT!! De har crackers (smällkarameller), med presenter i, sen blev det klapputdelning, och sen spel, vet inte vad det heter, men det är som en trä bräda? med spikar å gropar, med olika poäng, sen skjuter man ut kulor och så ska de hamna i groparna eller spikhållarna med poäng i. Oavsett vad det heter, så vann jag iaf!! alla var grymt imponerade! haha =P 555 poäng =P

Sen körde vi lite limbo, vann igen =P HAHA! Alltid kul å komma in i en familj å vinna ;) höhöh =P

Runt åtta så åkte vi hem, då var man trött! Kom hem, kollade på Donnie Brasco å chillade!

Idag är det Boxing Day, måste ner å kolla läget snart, det ska bli mat här, vet inte om folk kommer över, men mat blir det iaf! haha Sen kanske jag ska ut med Themis! =) 

Ha det!! PUSS xoxo Karolina 

Kommentarer
Postat av: karin

hahahaha faan va komiskt! han kände väl igen dig hoppas jag?

2008-12-27 @ 01:57:26
Postat av: Karro själv

jaa det gjorde han :D haha!

2008-12-27 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback