Lördag


Themis, Francesca, Valentina, jag

Igår var jag ute, det var Alexandras och Francescas födelsedag. Fast Alex var inte ute länge, för hon firade den dagen innan, hon var väldigt sliten! hahha
Men jag, Valentina, Francesca och deras boss (som e 20år) Themis, festade! Vi hade roligt, jag följde med en snabbis till Roadhouse men sen valde jag att åka hem!
Francesca, Johan och Jag
Be At One

Resan hem gick inte så bra, somnade på bussen och missade min hållplats, Stine börjar redan smitta av sig på mig!! haha, vaknade upp i Wood Green... och så gick inte bussen därifrån jag skulle åka, för en polisbil stod å blockerade vägen av någon anledning... Så jag försökte hitta busshållsplatsen före den, när jag väl hittade den, så stod jag å väntade och frös, var så trött, till slut tog jag en taxi, sååå irriterande! kostade mig 10 pund (ca 120 kronor)!!!!
Men jag kom hem safe iaf! Det är det viktigaste!

gtg hörs , xxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback