lördag

herregud, gårdagen, vi började dricka runt 12, noon, lunchen/middagen var klockan 14, flickorna la vi runt 19, sen gick vi ut runt 20. Jag, Anna (min hostmum), hennes kompis Fiona, annas pojkvän Paul, och grannen på hörnet Wayne. f*cking twat! Dom tycker om honom men det gör inte jag... oj oj... och självklart var Clive med, Annas pappa!

Vi började med att gå till Queens pub, här på hörnet. Där var de lagom tomt, vi började lite lätt med ngn drink sådär, sen blev de nån tequila... vi gick vidare, sjungandes, jag å Fiona! haha vi gick till Kiss the Sky.. hahah Anna tyckte vi skulle ta upp leken som vi gjorde hemma hos Jane, så hon försvann nånstans, kom tillbaka med en soppborste, NU ÄR DET LIMBO TIME! så jag å Anna började köra limbo!! hahah!!!

Efter att vi visat våra skills, kommer en kille fram till mig "I never thought I would be impressed by someone doing limbo, but you just did. Do you want a drink?" HAHAHA! JA TACK!

Sen helt plötsligt var    *beep*.......... *beeep* ...........*beeeep* ...och sen kom vi väl hem runt halv två, två -ish

Nu e klockan 22.10, och  nu är det dags för mig att sova, jobbade ju idag... det var tungt att gå upp åtta imorse =S och tänk dig, då hade jag ändå fått en timmes sovmorgon! WOW!

Men nästa vecka e jag ledig hela veckan =D WOHO! NYÅÅÅÅÅÅR! SHIT 2009! oh shit, man blir ju 20 nästa år! KORS! hahah

okej nu ere dags å gå å lägga sig! god natt! sweet dreams! xxxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback