Måndag

BREAK! =D I en timme, hehe... Den här veckan kommer jag att jobba mycket, hela veckan och hela dagarna! Kommer få veta mer exakt ikväll. Och så ska jag försöka orka gå ut tisdag kväll/natt och onsdag kväll/natt.. haha
Lördag måste jag julhandla!! uäää börjar få lite panik nu nästan, och nervös! Men jag vet på ett ungefär  vad jag ska köpa men hoppas bara att inte allt tagit slut!

Jag undrar om Unn fortfarande läser min blogg? Hon brukar liksom vara ganska bra på att ge kommentarer, men det har varit väldigt tyst från min publik där hemma i kalla Sverige, har ni frysit ihjäl, tröttnat eller är ni bara lata scandos?

(Till er som inte vet uttrycket "scandos" så menas det skandinavier)

Kan man få lite respons tack?!

xxxx Karolina

Ps. Karin, vi tycker inte om Isaac längre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsvejs.. såklart jag läser!! :) träffade bror din idag, den äldre, tyckte det var tråkigt att du inte kommer hem över jul. det tycker jag också!! men hoppas allt är bra med dig vännen! saknar dig. ta hand om dig, lova!

2008-12-15 @ 21:32:29
Postat av: Brit

Jag läser faktiskt rätt ofta men är väldigt lat på att kommentera, ska se till att det blir bättring på den fronten =)

2008-12-15 @ 22:52:37
Postat av: karin

varför i helvette inte då?

2008-12-16 @ 00:16:26
Postat av: Karro själv

Unn: BRA! aww =) gulle er! men du kommer hit i feb :D så jävla nice!!! <3



Brit: Ja det hoppas jag :D



Karin: därför han är en f*cking asshole! Får förklara bättre privat sen! <3



Love you all my babes!! <3

2008-12-17 @ 01:35:03
Postat av: Alina

Natti:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback