Onsdag - bloggen makes me keep track of the days...

Så idag är det alltså onsdag... jasså!
Just nu jobbar jag arslet av mig, 12 timmar per dag och varje dag... Så då får man faktiskt unna sig själv en drink efter jobbet, idag är 5e dagen irad som jag tagit en drink.. oj oj haha men jag ska nu inte dricka förän fredag igen så det e chill ;)
Men det sköna med att ta en drink är att spökena inte stör mig, deras jävla tennisspelande går mig på nerverna!! Och så vaknar jag mitt i natten och kan inte somna om p.g.a. den jävla tennisbollens studsljud!! AAAHH!! Därför sitter drinken bra, för då somnar jag lättare =) Dricker mig ju inte full men blir bara mer avslappnad! ni vet vad jag menar!

Idag har jag jobbat hela dagen, vi har varit på promenad, och tagit en fika, vi har lekt med play doh, lagt pussel, lekt hide and seek (kurragömma) =P haha vad har vi mer gjort ? lagt lite mer pussel, lekt mamma och baby...etc =P

Kom hem för nån timma sen från att ha varit nere på puben Kings Head med Anne, tog nåra coctails och pratade ut =) MYS!

Idag var det soligt och hyffsat varmt, hur ere i Svea?

Snart är det julafton, ni i Svea behöver bara vänta 6 dagar, jag måste vänta 7 dagar =(
Vet iförsig inte ens vad jag vill ha i julklapp... Vad önskar ni er?

=) xxxxx

Kommentarer
Postat av: Unn

Jag önskar att du kom hem till jul! :)

SAKNAR DIG, som vanligt! :) PoK

2008-12-19 @ 16:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback