Söndag

Få se nu.... fredag har ni redan hört om, vi gick å la oss runt tolvsnåret... Vaknade kanske 11.. vi åt brunch, sen skulle jag in till stan för å möta Esther vid Hyde Park, för å se Winter Wonderland.
Tyvärr så regnade det rätt mycket, så det var bara blött å jävligt. Men det var kul å se lite nya saker, efter det så gick vi på restaurang och åt. MUMS! Bella Italia =)

Ett par timmar senare kom Melanie och vi gick å satte oss på ett café, satt där ett bra tag... Sen vare dags att ge sig hemåt runt 8 tiden, var hemma runt 9...
kände att det var tråkigt utan fest, så jag köpte med mig en bacardi hem =)
Satte mig framför datorn å satte på lite musik, det var ett bra drag att köpa bacardin, för bara nån timme senare får jag ett sms av Stine, att hon inte behövde sitta barnvakt den kvällen och att hon å Anne skulle ner till Kings Head. WOHO!

Så jag bytte kläder i raketfart och sen gick jag emot KH, men då får jag ett sms att de gått till Kiss the Sky istället, så då svängde jag om och gick dit =) Jättemysigt ställe! Jag hade aldrig varit där innan, men det var hur mysigt som helst, så tog vi ett par drinkar, sen gick Anne hem. Men jag å Stine var redo för fest, vi tänkte att vi skulle förbi Morse och sen Princess Alexandra som ligger här i Crouch End, men först ville vi förbi mig och dricka upp min bacardi och hämta saker så jag kunde sova hos Stine. När vi kom hem, ändrade vi oss, jag bytta om och så gick vi ut och emot bussen för att åka in till stan, ROADHOUSE, BABY!

Kom in på Roadhouse runt 1, åh vad dom hade saknat oss ;) haha =D

Röjde gärnet! Hade så jävla kul, vi skojade med folk å sa att vi var lesbiska å grejer! Haha =P

Vi kom väl hem runt 4 halv 5, somna bums, vaknade halv elva, gick upp och klädde på oss, vi skulle möta Anne på MonkeyNuts för lunch!
Jag å Stine kom dit först, började bra, beställde en kaffe, Stine en juice. Sen kom Anne, jag beställde in en sallad, och pommes vid sidan av. Efter maten började jag å Stine kolla lite i drinkmenyn... hmmm kanske man ska ta sig en coctail? Det blev två strawberry daquiri (en till mig o en till Stine) och en carpirinha (till Anne). Den kändes av ganska fort kan jag säga! Haha!
Vill ni veta notan? 55 pund! Jag spenderade 20 pund på lunch!! OMG! HAHA men det var det värt! Gott och underbart sällskap, med fin julmusik i bakgrunden, stället påminde lite om nån fin skidorts restaurang! Kände mig lite hemma ;) hehe

Sen skulle Stine på date och jag å Anne gick hem till mig, såg Lords of Dogtown, love that movie!
Och nu sitter jag här å väntar på att familjen ska komma hem, så jag kan göra mitt jobb =P

Måndag, blire jobb hela dagen, tisdag jobb men sen
B@1 med Stine. Onsdag jobb, sen kanske Kings Head med Anne. Torsdag jobb, Fredag jobb sen kanske Ministry of Sounds med Melanie. Lördag o Söndag vet jag inte.

Puuss xoxoo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback