Tisdag

Idag blir det att städa lite, sen borde jag åka in till stan för att köpa skor, måste ha ett par ballerina skor inför imorn, som jag kan byta till ifall jag får för ont. Men de måste också vara billiga, för jag kommer att stoppa dom i en påse och hänga upp dom på nån krok i baren. För min handväska kommer att vara för liten.

Kommer inte ens att få plats med kamera =( Så det blir kanske inga bilder =( SUCKS! but thats life!

Snart kommer mamma å hälsar på!! woho =D då blire london runt igen ;) heheh
Sen om en månad kommer Unn =D hon har sett alla sedvärdheter, så då blire krogen runt istället ;) haha

Kanske hörs imorn, annars blire inte förän nästa år!!

GOTT NYTT ÅR i såna fall!!

xxxxxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: unnan

yeeaah, det blir aset bra!!! vi ses nästa år!! pöss

2008-12-31 @ 00:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback