Torsdag - baaah spöken, palla!

Okej, denna veckan har varit helt okej. Igår var jag med Stine, vi har hittat en coctailbar i Crouch End!!! =D Vi är så exalterade! Så "Sex and the City" !! Så dit ska vi på lördag å ta oss en drink eller två ;) Hah!
Strax ska jag ge mig iväg ut å träffa Stine! =) Fredag blire filmkväll bara =)

Usch snart måste man ge sig ut och julshoppa, viiiilll inte! Måste prata med Anna också om julen, om tomten å sådär.. haha näää skojja bara =P Måste ta reda på om jag ska jobba under den veckan eller inte, och om jag får betald semester eller inte =S Vill ju inte få reda på det liksom samma dag typ eller en vecka innan... måste få veta nu faktiskt.. oj oj men det är så svårt att få tid att prata med henne själv utan någon som avbryter eller är där... !

Nu tittar jag på Sex and the City för andra ggn i rad (alltså direkt efter att nyss sett den) Men det är skönt att ha ngt på i bakgrunden =) Måste gå å göra mig i ordning mig så inte Stine behöver vänta på mig. Hehe

Usch jag längtar tills ikväll, då kommer maten! Vi har inte haft mkt mat i huset på ett tag, vi beställer mat över internet, haha =P Det är ganska ekonomiskt faktiskt, för då impulsköper man inte en massa godis eller annat snacks!

Aja måste dra nu!

xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback