det vore kul med kommentarer...

från mina nära å kära...


Kommentarer
Postat av: Emelie

jasså här tigge vi kommentarer! hahaha vi måste ju bara snacka på msn om ja du vet!! puss babe saknar dig!! de lär inte dröja länge tills jag e tillbaka i london ska du veta! I´m moving there you know!

Postat av: jag själv

SAY WHAT?!

vadå moving?! sen när :S skojjar du bara nu eller?! :O

:D:D

2008-11-21 @ 19:35:11
Postat av: Emelie

NEEEJ jag skojar inte alls!! Jag ska nog de efter den 1 januari.. då min provanställning går ut! Hallå jag har ju boende nu i alla fall :D hahah! men jag vill veta om de är samma kille vi snackar om du vet.. jag visste inte att Stine hade raggad på han ... :S men men när är du inne på msn? så vi kan snacka om ja du vet... kan inte du skaffa skype på datan då snackar vi gratis!! busenkelt att fixa! för jag kan ringa från min mobil till din data helt GRATIS!! :D ey! PUSS!!

2008-11-21 @ 23:29:52
URL: http://aunatural.blogg.se/
Postat av: jag själv

kolla neråt på mina bilder, det finns en bild med stine och henrik där =)

jag har skype! DUUHH!!

menar du boende hos han då eller? :O

:D vore skitkuuul!!!

jag brukar vara inne varje kväll efter åtta (=nio svensk tid)

PUSSS

2008-11-22 @ 12:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback