lördag

GOD MORGON!
Såg Save the Last Dance med Luke igår o åt pizza! MUMS! Pizza Hut gör jävligt goda pizzor faktiskt =O Blir lika förvånad varje gång.. hahah =D
Ja hmm... så idag blire att träffa tjejerna ett tag i stan och sen ska Esther sova här, hoppas det blir så nu =) Gårdagen blev inte riktigt som planerad, men den blev helt okej iaf.

Usch lyssnar på Evanesence (äre ens så de stavar?!), tycker verkligen inte om dom! Jobbig musik! bläää

Köpte present till Molly i veckan, så nu måste jag köpa en box eller presentpapper och ett kort också! Usch det kommer bli jättepinsamt å ge inför alla andra... hahah jag undrar vad de har köpt! Jag har köpt ett armband men hennes namn på i rosa å lila (favoritfärgerna) och sen klistermärken av alla Disneys prinsessor med en klistermärksbok till, så hon kan börja spara på klistermärken ;) Det tyckte jag var jättekul när jag var liten! haha så hoppas att hon blir glad, men jag tror hon  blir glad för armbandet iaf, eftersom hon älskar typ när jag skriver hennes namn på ett papper, haha!

=D

I'll be back!!! xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback