Söndag

Fredag jobbade jag som vanligt sen följde jag med Stine till nagelsalongen, efter det gick vi till All bar One för middag och en drink. Det blev några drinkar å lite mingel. Men det blev inte en så sen kväll. Sen sov vi hos Stine. 
Lördag hängde vi hos Stine sen gick vi förbi mig för å hämta mina grejer och på tillbaka vägen hem till Stine så gick vi förbi Budgens (mat affär) för å köpa förkrök å middag. Så vi käka å förkröka innan vi gav oss iväg. Vi kom typ in klockan 9pm till Covent Garden och in på
B@1 =) Det var en ganska slow night iförsig, men vi dansa lite sen tröttna vi och så åkte vi hem ett par timmar senare. Sov länge å gott. Idag låg vi i sängen länge och glodde på tv, asmysigt! Sen skulle Stine in till stan för å julhandla, jag gick hem. Anna låg i soffan å kolla på Snatch tror jag den hette, gangster action men ändå typ komedi, med Brad Pitt, HET som tusan! Alltid iförsig, men lite extra här ;) Så jag satte mig å titta med henne, sen kom Luke hem med maat från KFC, NICE! haha =D
Ikväll blire ingen utgång men onsdag blire förmodligen det, Då ska jag å Stine på nån fest i Chelsea som vi står med på gästlistan ;) Dress code "Sexy, Glamour, White and Blue" oj oj hahah undrar hur de ska gå, men jag har ju faktist en ljusblå snygg klänning och ett par vita finskor, så det får det bli! Fan va skoj=D haha hoppas jag iaf =P Men det ska bli lite roligt å se den delen av stan, den rika, snobbiga delen ;)
Sen fredag kanske Sally kommer hit så ska vi gå på nån killes gig, DJ... får se om de blir kul, men det kan vara kul å gå på lite nya ställen ibland iaf =P Man känner att man mest har varit på samma ställen varje gång man går ut, nu ere dags att se lite nya ställen av Londons uteliv oxå ! PARTY!
Måste börja spara pengar för julklappar å allt sånt snart också, fyfan, det blir jobbigt, man vill ju helst bara använda sina pengar på sig själv, med tanke på att jag inte tjänar så mycket, jag önska att jag tjänade mer pengar, då skulle jag kunna köpa massa fina presenter och shoppa lite åt mig själv också. Men nu går alla pengar åt till fest och mat. Men det är väl också roligt förstås, hehe.
Ciaooo bella! ;) (Karin förstår iaf)
puss hej leverpastej! xxxxx Karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

bokat biljett nu!!!!! så vi ses den 5e februari!!!!!!! sjukt kul!!! <3

2008-11-30 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback