Söndag - omg kan detta vara sant?!

Jag stannar inne en till kväll!! =O En hel helg utan utgång! Det är ju inte som det brukar vara?! =O
Jag har iförsig varit sjuk denna vecka och det är iof iskallt ute! (Men såklart inte lika kallt som hemma i sverige! haha ;) ... )

Igår var jag inne i stan med Esther, vi kollade på skor och efter ett födelsedagskort till Molly som fyller år imorn. Sen sov hon över hos mig, vi såg på film å hade det trevligt.

Idag åkte vi in till stan igen och mötte Melanie, Nora o Serena. Vi åt på Vapiano och sen åkte Esther hem, men vi andra gick till starbucks för en fika.
Det spöregna idag, sjukt trist! =(

Idag var det premiär för Madagascar 2, vi gick förbi Leicester Square i förhoppning om att se lite kändisar, för till skillnad från Sverige så är premiärerna i england, liknande som de är i hollywood, att "alla" kändisar kommer dit för att se på filmen å alla människor o paparazzis står utanför o ropar och fotar! Det är ganska kul att titta på, men idag kom vi försent, de hade redan gått in, så vi såg ingen kändis =( SYND! Man skulle ju kunnat se Chris Rock eller David Schwimmer =D=D vore inte helt fel! haha

Aja nu sitter jag å kollar på lite klipp från Gossip Girl på youtube, är inte youtube underbart?!

sooo byee!! xoxo gossip girl ;) höhö //Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback