Torsdag

jag med min mössa?!


Måndag - Molly 4 år ! Lite party! =)
Tisdag - Jobb jobb, kvällen - en kopp varm choklad med Stine på Kings Head, dom säljer faktiskt annat än alkohol oxå! =D
Onsdag - Morgon - jobb, Dag - Träffade Lana inne i London och hennes klass =D Det var kul, vi åt lunch på Pizza Hut och sen gick vi runt lite på Oxford Street =) Kväll - jobb.

Idag - Jobb, skulle ha träffat Stine, men hon mådde inte så bra idag så det blev att bara sitta hemma framför datorn och sen mera jobb =)

Imorn hoppas jag på utgång, men Stine sitter barnvakt så jag vet inte, och Valentina jobbar förmodligen sent, Esther ska på bio med Janin, kan ju inte åka till Brixton för att gå på bio liksom... Melanie har inte svarat på mitt gb så jag vet inte om hon kan.... Nina har mkt å göra.. hmm vilka ere kvar då, Anne? Inte så kul eftersom jag inte känner henne så väl! Cécile bor inte kvar i Crouch End och hon kommer förmodligen gå ut med sin franska kompis, palla det liksom =S =P

Haha jaa annars vet jag inte vad som händer....senaste veckan har varit lite sloooow... SEGT!

På lördag ska jag antingen vara med Stine eller så ska jag å Esther till Hyde Park Wonderland! =)
Kanske åka skridskor, men det kostar typ 10 pund, så annars går vi bara runt i Wonderland och sen åker skridskor någon annanstans! =)

Aja får se vad som händer, hörs!! pusss!

Kommentarer
Postat av: Unn

söting, inte så långt kvar till februari, och då hoppas jag att vi ses! :) <3

2008-11-28 @ 17:11:08
Postat av: jag själv

längtaaar!!! <3

2008-12-02 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback