fredag

Fan vilken kväll! =D
men jag ska börja från där jag slutade, i tisdags hände det inte så mkt annat än jobb.. men onsdagen så träffade jag karin, äntligen! Var sååå grymt skönt att se henne igen =) Vi hann tyvärr inte ses så länge, plikten kallade på oss.. Men ikväll blire  andra bullar =D

Men först, igår på dagen skulle jag träffat Nina, men hon var tvungen att ställa in, för hon hade grymt ont i sin rygg =( tråkigt, hoppas hon blir bättre snart <3

Men som tur var, finns internet, så Stine fick tag på mig och vi träffades, vi och en annan tjej som bor i hennes område som också är aupair, fransk tjej som heter Cecile. Vi satt hemma hos Cecile å pratade lite å fikade, det var trevligt =) Men inte mkt mer än så, men vi bestämde en träff senare på kvällen också, och det var  sjukt kul! =D Vi gick till en krog i deras område som heter Kings Head, it turned out to be a great night! Träffade många nya människor som var mkt roliga =) Ikväll ska jag å Karin ut!!  Vi ska till Be at One i Covent Garden!! Några från igår ska med också =) än så länge ser det ut som om Cecile, Alex och kanske Stine hakar på, förhoppningsvis kommer isländarna också Sandra och Asa =) Sen kommer förmodligen italienarna vara där också =) Esther skulle ju egentligen med, men hon kunde inte, problem med knät. =( Så det e lite synd, men men.

Kom inte hem särskilt sent inatt, typ strax efter tolv, började ju klockan 7 imorse =P blää haha

men inatt blir det ingen tid, då sover jag hos karin och börjar inte jobba förän 20.00 imorn!!

Fast jag ska iförsig träffa Melanie på lördag vid halv två =S woaaa undra hur jag kommer må då ;P

Hörs snart igen, love karolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback