tisdag

måndag var jag bara hemma, förutom när jag jobbade. Jag och Ariel gick till parken, om jag ska följa med henne till parken fler gånger så kommer jag bli stark, putta gunga i 45 min i sträck, soft?
Idag är det tisdag och jag satte mig framför tvn precis i rättan tid! OC och Gilmore Girls frossa! Woho.
Tror att jag bara ska stanna hemma idag, vill inte slösa pengar, och om jag går utanför dörren idag kommer jag slösa pengar. Cécile vill träffa mig ikväll, men jag tror att jag stannar hemma, måste försöka sova, sov inte så mycket förra veckan eftersom jag var ute nästan varje kväll. Men imorgon ska jag träffa Anna, det är mamman i min potentiella nya familj. Jag hoppas att allt går bra och att hon vill ha mig, för jag vill verkligen inte vara kvar i den här familjen, och jag vill kunna säga till dom så snart som möjligt att jag vill sluta. Ifall jag byter till denna familj så ska jag flytta in den 12 oktober. Det är en ensamstående mamma med en son på 16, som jag inte kommer ha något ansvar för, och sen är den två döttrar på 3 och 4 år vilka jag ska ta hand om. De bor i ett grymt stort hus i ett område som ligger nära där jag bor nu, men i exakt samma område som Stine, Cécile och Alex bor. Så jag kommer ha lite närmare till vännerna och puben vi brukar hänga på så jag kommer slippa behöva betala pengar för varje gång vi ska hitta på något. Då kan jag gå istället för att ta bussen, plus att när jag ska in till stan kan jag åka med bussen hela vägen in till Trafalgar Square, som alla mina andra kompisar, istället för att åka till Tottenham court road och behöva gå i en halvtimme (eller betala mer pengar och ta tunnelbanan). Så det blir både mer ekonomiskt och bättre. Här är det så trångt medan där skulle jag få eget badrum, här är vi 5 stycken på ett badrum. Så nu får ni alla hålla tummarna och cross your fingers och önska mig lycka till!
Efter att jag träffat Anna så skulle jag kunna möta Cécile eller Stine, eftersom vi ska mötas där dom bor. Så slår jag två flugor i en smäll.
Aja nu ska jag fortsätta att med att glo på Scrubs!
Hörs! xoxo Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback